diumenge, 27 de febrer del 2011

V PREMI INAUGURACIO VETERANS CIUTAT DE BARCELONA

ADOLFO “EL SASTRE” SE HA HECHO UN TRAJE AMARILLO
¡ Hola cronicoadictos!

Por fin se ha dado el banderazo de salida de esta nueva temporada 2011, en el circuito de la villa Olímpica de Barcelonamas de 100 corredores en línea de salida, nuevas caras como cada año, fichajes nuevos, ciclosports que pasan a veteranos, señores!!! Somos el futuro, je, je, je. Yo no se si es que me hago mas viejo, que va a ser que si, pero cada año se anda mas nada mas pitar, palos a diestro y siniestro, volábamos, intentos de escapada por todas partes, pero¿ cual es la buena? a saber, eso no lo sabe ni Aramis Fuster, por muchas cartas que eche. En la quiniela estaban los de siempre, si bien los máximos favoritos eran, Mirco Vaenmoto, y Pepe “el sugus”(Pep Gázquez) pero las carreras siempre hay que correrlas, y a veces dos mas dos no son cuatro, si bien es verdad, que Adolfo “el sastre” siempre es favorito ahí donde vaya y ayer lo volvió a demostrar una vez mas, escapándose en la ultima vuelta, y como nos diría nuestro querido Chiquito, “hasta luego Lucas”imponiendose en la meta de Barcelona, con todo merecimiento, este año es “sastre” se ha puesto pronto a trabajar, me parece a mi que este año, el amarillo va a ser su color preferido, el podium lo completaron Juan Casanovas “el indio” y Pepe “el sugus”, también patas negras de la categoría. La nota negativa, fue la caída (otra vez) de mi amigo Mengual “valentino Rossi”si bien se cayo el sábado entrenando,
ayer volvió a dar con sus huesos en el suelo, desde luego Mengui estas rompiendo todos los registros, si bien es verdad que la caída de ayer, fue un bache, que lo podía haber pisado cualquiera, pero no, solo lo piso el y solo se cayo el. Yo sinceramente creo que en el pelotón hay alguien que le ha hecho budu,y se esta ensañando con el. Incluso las malas lenguas dicen que el año que viene el Mengui, va a hacer un nuevo equipo, con un nuevo esponsor que dicen que lo patrocinara el ejercito de “tierra”, por eso de su amistad con el asfalto, y que como coesponsor tendrán a otra gran empresa de arreglo de fachadas llamada “caída libre” je, je ,je. Meguiiii, que es una broma que ya me conoces, yo creo que es bueno que nos riamos de estas cosas, para quitar tensión, y a buen seguro, que ahora estarás sonriendo, y diciendo aquello desde
el cariño “que cabrón”.

Me alegrado mucho de ver a un viejo conocido como Diego Maya, (ayer 6º) que ha sido un grandísimo corredor amateur, de este país, y que después de 12 años sin correr, ha vuelto a las carreteras, y a juzgar por su aspecto, habrá estado metido en la nevera, por que el tío esta igual, pedazo corredor ,bienvenido.
También un saludo para los Andorranos los hermanos Pérez, Xavi y Emili, que pensaba que iban a venir y se han rajao, eso si su cuñaooo, Kilo ha dado la cara por ellos.

 Bueno amiguetes como diría Bugs Bunny, eso es todo por hoy amigos, gracias por vuestro apoyo hacia mis crónicas, y recordar que siempre lo hago en broma y para pasar un buen rato y que todos nos riamos un rato, que con la que esta cayendo ya tenemos suficiente. Hoy el protagonista a sido el Mengui (Valentino Rossi) la semana que viene el protagonista puedes ser tu. Saludos. Cronicoadictos!!!

Força Superfruits!!!!!!!

26 comentaris:

hermano de alias BETTINI ha dit...

Ripolini,sois unos cracks,ya dais guerra desde la primera carrera,felicidades al Casanova por su podium y al equipo en general,creo que es por esa indumentaria a lo duendecillo verde.Espero volver a correr en un periodo corto de tiempo y hacer piña con este grupo de amigos.Le he dicho al Hilario que haber si quedamos algun dia para entrenar,aunque estoy corto de entreno,por lo menos para pasar un buen dia con los compañeros de fatiga.He querido ir a ver la carrera y de paso entrenar un poco ,pero las obligaciones de familia no me han dejado.
Un saludo.
Vicente.

ROSA ha dit...

HOLA WUAPO!!!! SE TE HECHABA DE MENOS ME HA SORPRENDIDO VER A JUANJO EN LA FOTO AL LADO DE SHREK...JEJE UN BESAZO PARA FIONA Y EL MANEL.

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Felicitar a Casanovas por su podium, igual que al reportero/a de las fotos que se lo ha currado.
Y al equipo por seguir como siempre competitivo a tope.

RIPOLINI ha dit...

Gracias vicenticoooo,a ver si apereces ya.

Rosa tu como siempre,muy bueno lo e srek,sigue asi,y acuerdate piensa en verde como la heineken,ja,ja,ja, juanji vas sobrao tio.

Mengui espero que hoy tu moral este mucho mejor,seguro que si.

Carles Pradas ha dit...

Hola compis,
si voleu, al meu blog he penjat un munt de fotos de la cursa, per a veure'l feu clic sobre el meu nom).
Felicitats joan, pel podi. Això és començar fort la temporada.


Força superfruits!

Anònim ha dit...

Mira nano, si tu no escrius bé el patrocinador de l'equip teu com vols que el "xerraire" se l'aprengui per les curses. SUPERSFRUITS, t'has deixat una "S", no sé si és la de Síndria que dóna color als mallots.

Albert ha dit...

Suposo que has trobat la "S" perduda, la del comiat, "Força Superfruits" i hauràs descobert qui és l'anònim, el toca-campanes.

RIPOLINI ha dit...

Albert,tens tota la rao,he comes,el
error de la "s"varias vegadas,intentare que no torni a pasar un altre vegada.
Força el "xerraire" y
Força SUPERSFRUITS!!!!!

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

Gracias Ripolini y Casanovas, por acordarse de mí.
Ya empiezo a superarlo, no he dejado de entrenar aunque me duele todo, y eso dice que quiero tirar para delante, y superarlo.
No os librareis de mi tan fácil.
Quiero seguir a vuestro lado mucho tiempo.
Nos vemos en el Papiol.

RIPOLINI ha dit...

FERNANDOOOOOO,MADRE MIA COMO IBAS
DE SOBRAO EL DOMINGO,TE HE VISTO EN UNA FOTO QUE TE ESTABAS ABANICANDO,ES QUE NI ABRES LA BOCA
VUELVE GELABERT

SUPERSFRUITS ha dit...

Hola Carles, sento lo de la foto del blog però la he agafat d’una que et vaig fer al podi ja que quan varem fer totes les fotos individuals era quan estaven donant el premis de la cursa social i tu estaves també per un altre costat fent fotos. Be m’agrada que et prenguis el tema dels quilos de mes tant be i estic segura de que els perdràs per que tens molta força de voluntat. Jo aquest tema no el porto tant be ja que no estic gens contenta amb el meu cos m’agradaria pesar una mica menys (almenys pesar el mateix que Jose) ja que no queda gaire be pesar 5 quilos mes que el meu marit oi?? el puc xafar algun dia ja ja ja Be no em puc queixar desprès de tenir un fill el cos et canvia i sobretot als que ens agrada menjar molt i dolç (quina putada).
Moltes gracies pel teus comentaris de la cursa pues si que estic contenta de com va anar ja que no pensava pas en aguantar ja que amb l’entreno que porto faig riure, però no em queixaré i seguiré entrenant el que pugi i quan pugi de nit o de dia, s’ha d’estar content amb el que un te. Be sreck o sapo ja et faré el proper dia una foto ben xula pel nostre blog. Un peto molt fort per tu i les teves dones.
ELENA (La que no para de xerrar en el pilot i amb molta honra i al que no li agradi o li molesti que es quedi a casa cuinant, ja ja ja)

FERNANDO ha dit...

ELENA,LO NORMAL ES QUE PESES MAS QUE JOSE,SE DICE QUE LO NORMAL ES QUE LAS PERSONAS PESEMOS UN KILO POR CENTIMETRO, Y TU LE PASAS A JOSE POR MAS DE 15 CM.

Carles Pradas ha dit...

Jajajaja... Sí Fernando, mientras leía a Elena yo pensaba lo mismo.

Elena, has d'estar ben contenta amb el que tens. Jo seria feliç caminant com tu ho fas. Si simplement demano poder estar a la cursa. Entrenar, i sacrificar temps de família per anar a fer 3 o 4 voltes és molt frustrant.
Ah! I en quant a la xerrera... Jejeje... A mi em sembla perfecte, si jo no dic res perquè no puc, juas, juas, juas.

RIPOLINI ha dit...

AMIGO FERNANDO,Y AMIGO SREK PRADAS,
YO SOY EL "ENANO",YO NO CRECI MAS POR QUE CUANDO ERA PEQUEÑO NO COMIA
MUCHO,PERO EL CUERPO ES SABIO Y RECUPERA LO QUE ES SUYO,LOS 15 CM QUE ME FALTAN YA OS ENSEÑARE DONDE
ESTAN JE JE JE,POR CIERTO FERNANDO
NO FALTES EL RESPETO A LA GENTE Y
NO TE ABANIQUES EN LA CARRERA.

Albert ha dit...

Hauríem d'encetar la polèmica per atreure participacions i audiència. L'Elena podria agafar el micro algun dia i jo passejar-me amb els àrbitres. Tu Josep M., quan passes per l'arribada tirar productes de Supersfruits, l'espectacle hi guanyaria.

Anònim ha dit...

Hola Elena

Gracies per les fotos que en vas deixa gafa del teu blog.

Josep Casado

RIPOLINI ha dit...

ALBERT,TU ERES UN CACHONDO,VEIG QUE
TE AGRADA LA GRESCA,ME AGRADA QUE
SIGUIS AIXI,ME AGRADA LA GENT AMB
SENTIT DEL HUMOR.
RESPECTE A LO DELS ARBITRES,SEGU QUE FARIAS ALGUNA BONA CLASIFICACIO
AVANS DE QUE POSESIN ALS CHIPS,
DESPRES NO HI PODRAS,JE,JE.
PER LA MEVA PART,NO MES ACABA LA CARRERA,AMB POSARE UN DISFRAS DE
LAS MAMA-CHICHO,AMB UNA PIÑA AL CAP
I DONARE UNAS VOLTAS REGALAN PRODUCTES SUPERSFRITS.

RIPOLINI ha dit...

AMIC JOSEP CASADO,TU I CUAL SE VOL
PODEU AGAFA LO QUE VOLGEU DEL NOSTRE BLOG,FALTARI MES,ESTEU A LA
VOSTRE CASA,AIXO VOL DI QUE MIREU
EL BLOG,I AMB DONE FORÇAS PER FE COSES.AIXO SI,PODRIES TINDRE EL
DETALL DE TALLARME UN DIA EL CABELL
JE,JE.

Albert ha dit...

Josep M.: A l'equipació complerta que em vares donar de Supersfruits, perquè en faci publicitat, en el culot hi havia un bitllet de 500 €, si és d'algú de l'equip diga-m'ho. De cop no li podré tornar, ja me'ls he gastat, pero a cada cursa 20 € sí que li puc donar, en tindrà per l'incripció, el cafè i la pastilla.

Anònim ha dit...

Ripolico
tu no saps el que trovava a faltar aquets comentaris del teu blog que el segueixo amb molta il-lusio Aveure si et donem motius per la inspiracio i aixi pasem bones estones o bones polemiques que tambe mola.
Aaah tu tambe albert no camviis mai un home serio i formalet com tu pero una mica follonero
Soc el Gasullin
Foça Superfruits

RIPOLINI ha dit...

Albert,gracies estaba molt amoinat
pels diners,eran per paga els chips
del equip,la propera vegada que ens
veim ja m'ho donaras i li tornare els diners als meus compayns.
El cafe es cosa meva,estas convidat
si miras be a l'altre butxaca ni ha
dos bitllets mes de 5oo,o sigui que
amb deus 1500 euros !!eh profe!!

RIPOLINI ha dit...

Hola Carlitossssss,no te preocupes
que ya ha empezado la temporada,y ya me pongo las pilas,gracias por
tus comentarios,pero el blog tambien es tuyo y de todos los que
quieran participar,tienes razon al
Albert le va mucho la marcha,seguro que sus alumnos no lo
saben,pero es un cachondo,me alegra
que gente de su edad tenga ese sentido del humor.
Ahora solo falta que vuelva el justiciero con sus comentarios y de
vidilla a los blogs.
una abraçada Gasuflecha,

Albert ha dit...

Josep M.:
Saps si les bicicletes encongeixen? Vaig portar a rentar la que em vas regalar i ara no m'hi cap. Hauré d'esperar a encongir-me una mica més perquè em vagi a mida. Portar l'eina d'un guanyador de Xallenge no ho pot fer tothom.

Anònim ha dit...

Hola Albert

Jo tinc una per atreure la audiència.

Quan estas esperant la sortida de la cursa 5 min. just a la ratlla, i arribant 20,30 o mes corredors quan falta 2 seg.,i es posant davant, crec que els àrbitres tindrien de fer que aquest anessin al darrera.També nosaltres saben que molesta, per lo tant no tindriem de fero.

Es bastant molest veure que portes 5 min. parat a la ratlla i en qüestió de 2 seg. estas a cua del grup.

Amb aixo no vui molesta aningu

Que opineu?.

També J.Mª Ripoll sobre la teva demanda de un tallat de cabells per par meva ja el tens, lo únic que has de fer en venir a la meva perruqueria aquí a Torelló i molt gustosa ment tel faré.

Josep Casado

RIPOLINI ha dit...

Albert no et preocupis que te envio
una altre bicicleta per correu,(sera per dines)te la envio montada
amb campagñolo super record de 11
velocidades,aixo si,no la tornis a renta,per que si no encongira tant
que no et servira ni de clauer.
una abraçada amic.

Carles Pradas. ha dit...

Hola companys, des d'aquí voldria agraïr a tots que no us cebéssiu pujant, ahir, durant la sortida en grup. Tot i que no vaig poder aguantar el vostre "ritme caribeny" a les pujades, sóc conscient que va ser cosa meva el quedar-me. M'ho vaig passar molt bé, sou una gran colla. Fins la propera. Ja podeu veure un video al meu blog, i espero que demà o passat, estigui l'altre.


Fins aviat.